VIDEO PORTOFOLIU
Portofoliu lucrări PILOT
Sistem dual BMW 545 hibrid cu clapeta cut-of pentru sunet mai agresiv in mod sport. Toba finala inox PILOT-performance si tipsuri inox negru P362 LN/RN Sound sport decent pe mod drive si turatie constanta, bass agresiv pe mod sport la deschiderea clapetei.
- Tobe finale inox PILOT_performance
- Tipsuri duble 90mm inox-carbon Akrapovic
Esapament custom Mercedes C-klass AMG cu tobe PILOT poerformance si tipsuri ovale
Tubul. model P127 duble
Tubulatura inox profilata , sudura in argon.
Toba finala inox transversala fi 76 cu iesiri dual
Structura interioara direct-flow cu absorbtie de zgomot si optimizare a fluxului de evacuare a gazelor de esapament
Executie sisteme de esapament custom inox.
Performanta, sound, design – PILOT performance
Audi Q8 – Spoiler S-line cu ornamente esapament carbon design Porsche Cayenne, model CF-ET013-8N, D intrare 63mm D iesire 100mm
Tubulatura inox profilata pentru iesiri dual, sudura Argon
Cumpără Ornamente Esapament
Sistem esapament inox custom pentru Toyota Hilux, varianta silentioasa cu toba centrala de volum mare de absorbtie, structura direct-flow.
Teava 63.5 profilata cu terminatie inclinata standard
Sistem esapament inox pentru Ford Mustang 2.3
Configuratie custom cu toba intermediara si tobe finale inox PILOT-performance, sound decent, tonalitate sport
Sistem esapament custom pentru Honda Accord 2.4 Vtec cu downpipe, racord flexibil inox, catalizator metalic sport 200 cpsi PILOT-performance, toba intermediara straight-flow D125, tobe finale eliptice PILOT T304 cu tipsuri Alrapovic style
Sunet sportiv placut, cu bass profund
Sistem esapament dual Audi A7 pentru bara de S-line cu teava profilata inox si tipsuri duble 100mm model race-moto carbon si inox negru CF-ET013-8N
Masina are dpf-off ceea ce confera un plus de sound mai baritonal, specific de diesel.
Cumpără Tipsuri Inox Carbon și Titan
Mercedes S560 SEL 1986. Motor 6.0, V, conceput in Berlin pentru America
Masina a primit un catalizator ceramic nou, cel vechi OE fiind crapat si partial infundat. Restul esapamentului a fost configurat cu 2 tobe intermediare aluminizate pentru o amortizare buna a zgomotului si toba finala inox PILOT-performance, o intrare – 2 iesiri
Proprietarul a dorit un sunet sport decent, cat mai aproape de original.
Tubulatura a fost profilata direct pe masina, inox 2 x fi50 cu egalizare presiuni in catalizator si toba finala
Esapament inox sport Ford F150 3.6 cu toba centrala direct-flow fi76 PILOT-performance PP5814C0300S, bifurcatie cu teava inox 63mm profilata stg-dreapta si tipsuri duble negre pe 90mm P362LN / P362RN.
Cumpără de aici Ornament esapament inox negru dublu rot 2x90mm P362-LN (stanga)
Infinity Q60 – esapament cat-back inox T304 cu tobe intermediare PILOT-performance, teava dubla fi63 profilata stanga-dreapta si tipsuri carbon
Sudura MIG cu sarma inox
Sound sport echilibrat, cu accente baritonale in reprize de acceleratie
Sistem esapament inox custom pentru corvette C6
Tobe finale PILOT-performance 4×8″ inlet 2.5″, ornamente inox P241, mirror finish
Clientul a optat pentru un sound grav, fara tonalitate puternica, cu accent de detonatie pe decelerare
DACIA LOGAN 1.6 16V – TURBO
Proprietar Ionut Radu, Pitesti
Tip motor : K4M/ 1.6 16V /105 Hp
ECU STOCK : Valeo V42
Modificări aduse:
Pistoane Forjate(Franta)
Biele forjate+ bolturi ARP(Franta)
Cuzineti racing (cu pana) originali fara pana
Segmenti /made in japan
Garnitura chiuloasa metalică (Victor Reinz), raport final decomprimare 8.7/1
Raport presiune barometrica / piston 14.5 Bari
Turbina WWR 330 echivalentul GT 22
Rampa injectie cu regulator de presiune
Pompa benzina auxiliară Bosch 044 cu debit marit
Injectoare RC 650cc
Pompa ulei debit marit , asamblate si reglate de Mihai Mutu
Galerie evacuare Custom by PILOT power tuning
– downpipe si catalizator metalic sport MT
– sistem cat-back inox 63.5 mm cu toba finala direct-flow Borla – PILOT racing
Galerie admisie aluminiu Custom
Clapeta acceleratie cu cablu
SOFT: Standalone ECU VEMS by Catalin VPP
Suspensie Bilstein B12 prokit
Discuri de frana fata/spate si etrieri ATE – Audi 1.8T
Putere finala: 248 CP
Sistem esapament dual inox pentru Hummer H2
Tobe sport PILOT racing
Sudura in argon, profilare directa a tubulaturii
Detalii proiect.
Spoiler spate ABT,
Sistem de esapament dual de la ABT
Detalii proiect